UX writing
Psaní textů. Srozumitelně. Pochopitelně.
Mějte na webu nebo v aplikaci jasné, krátké, výstižné a srozumitelné prodejní texty, které přesvědčí zákazníka webu k nákupu a uživatele aplikace provést požadované akce.
Obecnou vlastností lidí je přidávat na weby nebo do aplikací hromady textů a věci příliš popisovat a komplikovat. Ono je těžké napsat stručný, výstižný a pochopitelný text.
Když jsou texty dlouhé, nečtivé a nesrozumitelné, nejenže vypadají škaredě, ale především se lidem budou špatně číst a raději odstavce textů přeskočí.
Slova jsou ten nejmocnější nástroj. Správný výběr slov dokáže uživatele popostrčit k akci (umí prodat).
- Špatně napsané texty a zvolená slova = nulový zisk.
- Správně napsané texty a zvolená slova = $$$.
Jednoduchý, krátký a strukturovaný text dokáže uživatelské rozhraní zjednodušit a udělat jej srozumitelným. Protože text je základním prvkem. Sdělujete jím myšlenky, prodáváte, ovlivňujete a motivujete provést požadované akce.
Nejsem copywriter na plný úvazek. Články vám psát nebudu. Ale dokážu být při spolupráci na webu nebo aplikaci po ruce a pomoct vám s napsáním statických textů od tlačítek až po prodejní odstavce, které budou krátké, jasné a výstižné.